„Samsung“ po „Note 10“ ir „Note 10 Plus“ pristatymo ištrynė reklamas, kuriose šaipėsi iš „Apple“ dėl ausinių lizdo pašalinimo

2019.08.09

Kaip sakoma, kas įvyksta internete, pasilieka internete. Vis dėlto technikos gigantai „Samsung“ mano, kad vaizdo įrašų pašalinimas ištrins auditorijos atmintį.

 Kompanija sėkmingai pristatė „Galaxy Note 10“ ir „Galaxy Note 10 Plus“. Tai yra pirmieji kompanijos flagmanai, kurie neturi ausinių lizdo. Situacija ironiška, kadangi Pietų Korėjos gamintojai dėl tos pačios priežasties šaipėsi iš „Apple“.

„Samsung“, kaip ir dauguma kitų kompanijų, reklamuoja savo produktus, parodydami, kad jie yra geresni už konkurentų gaminius. Pavyzdžiui, reklamoje „Growing Up“ rodoma, kaip „Apple“ vartotojas išliko ištikimas kompanijai, nepaisant atsparumo vandeniui ar išmanaus rašiklio trūkumo. Pabaigoje rodoma, kad vartotojo lojalumas kompanijai dingsta po to, kai ji atsisako naudoti ausinių lizdą. Dėl šios priežasties vartotojas pasirenka „Galaxy Note 8“. Kompanija šaipėsi iš „iPhone“ telefonų dėl tos pačios priežasties, reklamuodami „Galaxy S9“ ir „Galaxy Note 9“.

Dabar atėjo metas, kai „Samsung“ tenka ragauti savo medicinos. Visa reklaminė medžiaga, kurioje buvo šaipomasi iš „Apple“ dėl ausinių lizdo nenaudojimo buvo ištrinta, kadangi kompanija taip pat atsisakė naudoti ausinių lizdą naujausioje flagmanų serijoje. „Growing Up“ reklama buvo ištrinta iš „Samsung“ Jungtinių Valstijų „YouTube“ kanalo, kurį prenumeruoja 1.8 milijono žmonių. Reklamos taip pat nebėra ir pagrindiniame kompanijos „YouTube“ kanale, kuris turi 3.8 milijono prenumeratorių. Vaizdo įrašą dar galima rasti kai kuriuose regioniniuose kompanijos kanaluose.

Pasak „Samsung“ atstovo, lizdo pašalinimas leido kompanijai šiek tiek padidinti baterijos dydį ir pagerinti „haptic“ atsaką. „Note 10“ serija naudoja USB-C ausines, tačiau tie, kurie naudoja senas laidines ausines, turės įsigyti tinkamą adapterį.