Užsakymo
forma


Pranešama, kad „OnePlus“ ruošiasi pristatyti išmanųjį laikrodį

2019.11.04

Kaip ir dauguma gamintojų, „OnePlus“ lėtai ir stabiliai konstravo savo ekosistemą, susidedančią iš tarpusavyje susijusių prietaisų tinklo.

 Be „OnePlus“ telefonų taip pat sulaukėme ir belaidžių ausinių bei išmaniųjų televizorių. Būtų logiška, jeigu sekantis kompanijos produktas būtų išmanusis laikrodis, ir panašu, kad „OnePlus“ jau ruošia šį įrenginį.

Gandai apie „OnePlus“ išmanųjį laikrodį sklido jau nuo 2016 metų. Projektas taip ir nebuvo įgyvendintas, kadangi kompanija norėjo išlaikyti dėmesį telefonams. Kaip matote pateiktuose brėžiniuose, prietaisas atrodytų ir operuotų kaip paprastas išmanusis laikrodis su apvaliu ekranu ir su pritaikomais dirželiais. Vargu, ar šis laikrodis kuo nors išsiskirs nuo kitų. Šiuo metu sunku ką nors spėlioti, kadangi informacijos nėra daug. Taip pat įmanomas atvejis, kad vietoje laikrodžio „OnePlus“ išleis fitneso apyrankę. Kitos kompanijos, pavyzdžiui, „Xiaomi“ susikrovė nemažą pelną, pardavinėdamos fitneso apyrankes, todėl „OnePlus“ gali išleisti ir savąjį variantą.

Ar dabar tinkamas metas „OnePlus“ žengti į išmaniųjų laikrodžių/apyrankių rinką?

Trumpas atsakymas: taip. 2016 metais „OnePlus“ vis dar mėgino atrasti save telefonų rinkoje. Dabar, kai jiems pavyko įsitvirtinti keliose besivystančiose rinkose, tokiose kaip Indijos, kompanija gali skirti didesnį dėmesį užbaigtos ekosistemos konstravimui. Be to vartotojai trokšta didesnio „Android“ išmaniųjų laikrodžių pasirinkimo. Tokia įsitvirtinusi kompanija kaip „OnePlus“ tikrai atras klientų, ypač, kurie naudojasi kompanijos siūlomais telefonais.

Žinant tai, kad šis planas buvo plėtojamas jau daugelį metų, tikėtina, kad „OnePlus“ visą ta laiką kūrė savo programinę įrangą pasirodysiančiam laikrodžiui. „Google“ taip pat turėtų atkreipti dėmesį į savo išmaniųjų laikrodžių departamentą, ypač po to, kai kompanija nusipirko „FitBit“.

 

 
Jūsų užklausa išsiųsta sėkmingai. Netrukus su Jumis susisieksime